ELLOS stal min väska

Idag gick det trögt, inget sålt. Men man måste väl ha sådana dagar också. Ska iväg till Ängelholm och Höganäs imorgon. Det kan ju bli spännande. Då ska jag även ta med mig mina nya produkter och se om det går att sälja =)
Packade en resväska för att försöka få med mig allt, men det blev svårt.... Och svårare blev det när jag skulle lyfta allt och inser att det väger ca 20 kg. Jag kommer antingen bygga muskler eller få ryggskott. Jag tror på det sist nämnda.
Annars är jag riktigt trött idag. Ska nog gå och lägga mig nu.....spela lite jawbreaker på min handdator kanske =)
p.s jag blev lurad i Marocco. När jag köpte min Cloë väska (jättekopia) så loooovad han att det var one off a kind.... men vad ser jag på motherfucking ELLOS!!!! MEN min är i svart, som tur är.

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0