Fel dag!!!!

Jaha, här har man stressat som en lite smurf idag för att hinna klar allt innan vi ska resa till Paris. Jag fick bokat ett möte i sista sekunden med en kund i Skövde dessutom i morgon innan vi reser.
Så idag står jag i köket och donar, mamma ringer och undrar vilken dag vi skulle komma upp till Skövde. Jag typ idiotförklarar henne och säger, "Men mamma, vi reser ju imorgon till Paris" "Konstigt" säger hon, på mina papper står det att planet går först fredags morgon.......

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå

Perkele, jevla faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

NÅGON har informerat FEL!!! Vilket är fullt normalt i denna familjen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0