Glad & Nöjd

ÄNTLIGEN en ledig lördag =) Det va länge sedan.... men jag ska erkänna att jag smygtittat i min mailbox.
Har sovit över hos kusin som dessutom fyller år idag! Grattis grattis!
Vi grillade igår och åt massor med god mat, vin blev det naturligtvis också. I morses satt jag barnvakt åt lilla Ludde. Edin & Fredrik va ute och fiskade. Och Edin fick en jätte fin öring som nu bor i våran frys.

I går fick jag in två bra ordrar. Var i Lund och i Bjärred. Dessutom besökte jag ett företag i Halmstad som vill att jag ska börja sälja deras produkter. Men tyvärr är det inte samma kundkrets som jag säljer till, så jag måste nog tacka nej. Och på mondag ska jag besöka 2 nya prospects här i GBG....*jippi*

Nu skiner solen, och jag sitter i pyjamasbyxor kl halv 5 på kvällen......GÖTT!!!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hoppas att dagen har varit bra och att kvällen blir bra :)

2008-04-26 @ 16:39:26
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0