Golf?!? En bil eller en sport?

Vet ni vad....jag nästan skäms, men bara nästan. För idag har jag spelat GOLF!!!!! Eller ja, jag stor på driving rangen och sköt. Det räknas ju nästan som att golfa. Fattar ni eller!!! Lina i jeans och munkjacka, utan rolexklocka eller rutiga byxor och lammullströja. Men jag tror det kan vara en vuxen grej det här.... Man växer till sig, mognar, startar företag och börjar golfa. För säg vilken VD som inte golfar???
Jag sköt ganska bra, förutom de bollarna som nästan nocken folk i båset bredvid eller alla dom gångerna jag träffade marken istället för bollen. Folk måste gapskrattat åt mig varenda gång jag fick iväg en lång och fin boll, för då vänder jag mig om och studsar upp och ned "Edin edin, såg du!!!Såg du!!! Den hamnade nästan vid flaggan!!!!"
eller "edin edin.....den gick rakt!!!!"

Jaja, nog om golfen. Jag har varit i Laholm och Halmstad idag. Letat efter nya butiker i Halmstad vilket inte är helt lätt. Ganska liten stad det där. Imorgon fyller älsklingen år. Och jag har fortfarande inte hämtat ut paketet på posten....Fy skäms på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0