Jag kan inte duscha!!!!!

Varmvattnet är borta!!!! Och jag vill duscha NU! Tur att jag inte har några möten inbokade, för då hade jag faan blitt förbannad..... Det lustiga va att jag ringde edin och frågade om det fanns varmvatten när han duschade..."Ja det va lite kallt" svarar han....LITE KALLT???? Det är SNORkallt.....

Måste bara föreviga den senaste tidens förvirring, jag håller nämligen på att kortsluta en eller möjligvis två nerver i hjärnan. Häromdagen när jag skulle äta frukost hällde jag upp yoghurt och juice och sedan skulle jag hälla på flingor. Plötsligt tycker jag det fylldes lite väl snabbt i skålen med flingor och jag kan inte fatta varför? Jag blir sur och inser snart att det är i juicen jag har hällt upp flingorna i.
Dagen efter vattnar jag blommorna och häller ut det överflödiga vattnet i papperskorgen.....Mindre smart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0