Ny hud

Idag hade vi värmerekord i Göteborg. Hela 21 grader fick vi till... Jag tyckte det va liiite onödigt att gå från 8 grader ena dagen till 21 grader nästa dag.... Jag hann ju liksom inte ens vänja mig av vid att ha strumpor i skorna. Och på tal om det, om jag har strumpor en varm dag känns det som att svetten väljer en annan väg att få komma ut. Funkar det så eller?  Nu fattar jag också varför AC är en genial uppfinning i bilarna.

Har hjälpt till att sälja lite smycken  på ett tandläkarconvension här i GBG idag. Låter skit konstigt att vi står där, men tanterna är som gamar över montern.
Sen va jag hos en tjej som har en väldigt fin hudklinik på drottninggatan. Hon köpte en hel del smycken faktiskt. Och hon hade en stor maskin i ett rum som skulle va nån helt ny fantastisk sak mot rynkor och ojämn hud. En av kunderna som använde den skrek av smärta. Men hon va rätt snygg i ansiktet när hon kom ut. Dessutom kostade en session 7000:- så maskinen kanske skållar bort den gamla huden och syr en ny.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaha,är det kass,ja fast inget lär vara sämre än skaffe=)hihi näe,fårväl se tycker iaf dom har fina kläder.=)
hur går det för dej?,läste här nu att du säljer smycken,?vad kul!!Hoppas det går bra!

2008-04-29 @ 09:36:35
URL: http://www.cruzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0