Så trött så trött

Hemkommen från en långresa.... Helsingborg, Lund, Veberöd, Höllviken och Trelleborg.
Vad är det med Skåne och deras motorvägar??? Min GPS fick en helknäpp med alla "sidovägar" överallt...

Har besökt många kunder, och även shopat en del... Va inne i en butik som hade lite utförsäljning och köpte ett socker scrubb....coolt =) Och hittade en fin present till älsklingen som fyller år på fredag!!! Då har jag lovat att göra smårgåstårta.

Mitt lilla företag flyter på och jag har tagit in ännu ett märke i min portfölj. (Kanske har skrivit det redan???)
Hudvårdsprodukter denna gång. www.bodyfarm.se
Fick deklarationen idag, och va skojj med 2000:- tillbaka!!! Synd bara att de kommer i juni, hade behövt dem NU!

Sen vill jag bara skriva att vissa människor borde verkligen inte ha körkort!!! En som körde om mig idag med skåpbil och han hade verkligen INGEN aning om hur stor hans bil va. För när han körde in framför mig va det 2 mm nära min huv!!!! IDIOT!!!! Så jag va tvungen att göra samma sak tillbaka.....(moget va?) Sen undrar jag hur alla dessa skrotbilar klarar sig igenom besiktningen? Såg en gammal volvo med svans på antennen och mer rost än lack. Bakluckan va ihoptejpad och alla dörrar hade olika färger..... Nice

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha...ibland måste man få va lite omogen också! Hoppas företaget går bra. Jag måste ju köpa lite smycken av dej...krimskrams is the shit!

2008-04-02 @ 19:41:00
Postat av: Mia

Jag börjar faktiskt tro att jag är den enda i Jönköpings län som kan hantera en bil. Ja...kanske några fler, men inte många! Du ska se hur de kör!!!

2008-04-03 @ 16:30:28
URL: http://ond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0