Shabby Chich freaks

Nu är ju allt så trendigt med det lite lantliga, slitna temat shabby chick. Nu undrar jag bara varför ALLA som säljer skitgrejer på tradera använder det ordet för att sälja bättre? Så jag kom fram till 2 saker....
1. Antingen är folk dumma ihuvet och verkligen TYCKER att de har bra smak och anser att vissa saker är Shabby Chick...
2. Eller så är de bara dumma och elaka och skriver det medvetet för att bli av med gammalt skräp på mormors vind....typ.....
Det här kallar jag inte Shabby Chick....Mer Skräpy Skit......25:- är utropspriset på dessutom! Skulle inte ens torka mig i arslet med detta......

image210

Kommentarer
Postat av: leca

tack för tipset grillbrittan. känn dig även välkommen till min värld. -evabosse

2008-04-05 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0