SPA kväll

Jag är mjuk som en babyrumpa, jag glänser som en stjärna och jag har super fräch hy, tack vare en SPA kväll i hemmet. Testade mina nya produkter, bodyscrub, ansiktsscrub och mask och en oliv hårinpackning. Och det sista tog jag en bodybutter som luktar mango, och jösses va gott det luktar!!!

Har jobbat idag och va bakis, Lina va hemma här i går och vi knäckte 2 flarror vin och en gangster drink.... mycket stark alltså =) På tisdag ska jag till skövde, och till Hotell Billingehus. Där ska jag försöka sälja Bodyfarm till SPA avdelningen. *spännande*

Har bakat Vörtbröd nu ikväll, och det doftar lite jul i lägenheten. Helt fel tid på året, men vörtbröd är så fantastiskt gott! Sitter nu och väntar på att älskling ska komma hem så vi kan äta taccos! Jag är HUNGRIG!!!!!

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0