Canaldigital.....dum marknadsföring

Igår hade jag tänkt att överraska min älskling med att beställa lite nya kanaler här hemma. Han vill så gärna ha NRK1 och NRK2 (norsk TV) och vi har canaldigital som abonemang. Det visade sig att de hade dessa kanaler!!! Jippi tänkte jag och ringde på en gång, dessutom va den väldigt billigt, 189:- inklusive alla avgifter. Men till min besvikelse så är det bara "vissa" regioner i Sverige som kan ha dessa kanaler. Typ Malmö och nån mer stad. Varför marknadsför man att dessa kanaler ingår i ett kanalpaket när inte alla kan få det??? Det är ju som att göra reklam för en bil där inte alla har en ratt..... Jag tänker iaf inte flytta till Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0