Cheesecake

Ikväll ska älskling göra cheesecake, och jag fick lov att bestämma att den ena ska ha kaffe smak =) *mums*

Min bil ligger på operationsbordet idag, avgassystemet är trasigt och vi har varit å biltema idag och köpte lite nya saker åt bilen. Så nu ska den bli så fin så fin!!! Jag hoppas bara att Edin kan laga bilar och att han inte bara TROR det själv, för jag ska till Jönköping i veckan.

såg OnOffs nya reklam, med den där killen som väntar på att få öppna butiken. Han säger "Något av det bästa som finns är att få stå här och hälsa alla välkomna" Nu undrar jag vilken planet han är från? Jag känner mer: "Gå hem med er jag orkar inte va trevlig idag....försvinn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0