Fullpackat

Nu har alla anlänt, min syster och hennes kompisar som ska sova här i några dagar. Jag och Edin vill fly fältet, men har ingenstans att sova. Så vi får helt enkelt sussa så sött i våra sängar. Stackars ungar som måste tränga ihop sig i vårat vardagsrum. Men så är festivallivet. Just nu är det Way Out West här i GBG och det är FULLT med ungdomar över allt. Och på måndag tar kulturkalaset över  (Göteborgskalaset.) På tisdag tänkte jag att jag skulle vara lite kulturell och lyssna på Miss Li på Götaplatsen. Hoppas att älsklingen följer med och ser till att jag inte springer bort mig!

Min pappa gav mig en jätte bra idé idag. Istället för att sätta upp en panelvägg så skulle man kunna hitta en tapet som ser ut som en pärlspont.  Jag menar, det finns ju tapeter som ser ut som en tegelvägg.....

Sen till en liten otäck sak. Igår när jag kom hem var det någon som brutit upp dörren till innegården. Verkligen gått lös med skruvmejsel eller kniv i den tjocka trädörren. Och sen berättar Edin att han suttit  soffan och hört hur någon ryckt i handtaget på dörren. Han trodde ju att det var jag som kom hem..... Så inatt har vårat extralås varit låst, och det kommer det fortsätta vara ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0