Jag har världens upplägg....

På måndag kväll kommer en av våra trevligaste vänner hit, ända från sthlm. Niklas heter han och är en ganska konstig kille. Han gillar att prata om avföring, dansa otroligt fult, pierca sig på konstiga ställen, städa, och en massa andra konstiga saker. Ibland kan jag och Lisa skratta om vi bara tänker på honom, för han är en såndär person som inte fattar själv att han är rolig. I alla fall så brukar vi alltid hitta på saker när vi får långväga besök, och det brukar alltid betyda SUPA FESTA....men nu är vi lite trötta på detta och tänkte oss något mer lugnare.
Jag och LIsa tänkte snabbt ut att vi skulle ha en sushi-kväll. Men Niklas gillade inte sushi.... Då kläckte jag den briljanta idé att vi ska ha pizza och vin kväll, och spela en massa sällskapsspel!!! Hur länge sedan va det inte man gjorde det då??????!!!
Kvällen till ära tänkte jag ha ett lite 90 tals tema, så igår när edin somnat laddade (eller förlåt köpte) jag lite 90 tals musik. Ååååhhh va nostalgisk jag är =)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0