Jag kan inte bestämma mig

Varför kan det inte bara finnas en enda färg, eller möjligtvis två....nej föresten, bara EN enda färg. Allt hade varit så mycket lättare då. Jag har pendlat mellan randig tapet till blommig till nu endast enfärgat. Jag orkar inte emd mig själv. Och när det gäller färg på sovrummet har jag en enda regel.....och det är att det absolut inte får vara blått!!!! Men gissa vilka färger det är jag tittar på? *ååhhh*
Helst hade jag velat ha en varm rosa tonad färg, men jag vet att Edin inte gillar det, så det är ju bara att glömma. När man är i färgaffärerna tappar man all inspiration. De är såååååå inspirationsdödande. Allt ser så rått och dött ut där. Sen får man ju lite ångest över att välja färg. Känns som om man aldrig kan ångra sig.....färg för livet typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0