Makeover

Nu sitter jag här och spånar framför dataskärmen. Jag vill tapetsera om i vardagsrummet. Allt i våran lägenhet är i vitt, och jag vill behålla den ljusa känslan, men jag suktar efter lite mönster och färg. Så jag har en bil inne i mitt huvud att "TV-väggen" Ska få en liggande panel (pärlspont) och de andra väggarna ska få en mönstrad vit/blå tapet.
Engelskatapetmagasinet har ju fantastiskt vackra tapeter, men dessa hittade jag faktiskt på www.tapetorama.se

   
Villa Nova

Och vet ni! Jag har lärt mig att äta cheescake idag! Jag har verkligen aldrig gillat det, men älsklingen hade bakat en citron cheescake utan hallongelé (för den hamnade på golvet istället) Och kakan var fantstiskt god! Den får jag nog bjuda mamma på imorgon. Syster Elin kommer också hit i morgon kväll och sover här några nätter. Det är ju Way Out West nu i GBG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0