Nya Jeans

I fredags fick jag shopingfeber och gjorde av med för mycket pengar. MEN till mitt försvar så köpte jag bara nödvändiga saker. Ett par nya jeans från Gina Trocit, en super duper tight klänning från Gina Tricot som på nått sätt är magisk, den tar bort alla skavanker och man behöver inte ha BH!!! En väska från Esprit (kanske inte världens nödvändigaste men den va sååå snygg) och årets första tjocka stickade tröja. Hösten kommer ju snart så det gäller att passa på.

När jag provade jeansen så hände något som aldrig hänt förut.....faktiskt..... jag har gått ned 2 jeansstorlekar!!!!! Storlek 29 har jag inte haft sen jag gick i högstadiet typ.....Helt otroligt!!! Det firade jag med att göra chokladmosé med vaniljyoghurt i gårkväll.....*haha*

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0