Soffan är min vän

Ja, det blev en Lina & Lina vinkväll, igår. Eller snarare Lina & Lina & Joakim. Mycke ttrevligt. Men så här idag har jag kommit på att man borde uppfinna ett vin som man inte blir så trött av dagen efter! Jag brukar ju ha världens huvudvärk men inte denna gången (bra!) Jag tror att mina bakistider är förbi....*hoppas hoppas* Förr kunde jag dricka 2-3 öl och må riktigt dåligt dagen efter. Jag kommer så väl ihåg en kväll när jag och mitt X varit ute och jag hade verkligen inte druckit mycket, kanske 3 öl och ett glas vin. Vi kom hem i tid och jag måde bra när jag gick och la mig. Dagen efter går han upp och jobbar och är pigg och fräsch, men jag ligger i sängen till klockan fem och får svettningar och spykänslor. Antar att sånt där går upp och ned...

Sen fick jag ju leka lite med busungarna. Eller nu mera stora och lilla eko =) Alltid lika kul!!

Nu ska jag sova lite på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0