Vem är den där Runar?

Ibland hittar man hemsidor som man känner känns lite onödiga....eller ganska värdelösa. Jag vet tex inte varför Runar Sögaard behöver ha en hemsida ??? Vad är han känd för IGENTLIGEN?  Jag vet inte varför jag hamnade på hans hemsida, men jag tror jag läste nån artikel i aftonbladet om honom. Jag började fundera på han blev så känd.... Självklart för att han var gift med Carola, men det har han ju inte varit hela tiden. Karl har ju faktiskt ett liv. Kommer ni ihåg att han är Norsk tex? Och att han sköt rådjur från sin ballkong? Han kallade Mohammed (profeten) för pedofil (not god) och nu säljer "mirakelbringande smycken". Kanske Runar is the shit? Han verkar ju lycklig och har nog stålar kvar innan lön. Dessutom så ska han gifta om sig snart, men en snuskigt rik tjej. God 4 you Runar! Jag tro jag hade varit kompis med Runar om vi bott i samma stad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0