18 år och askalas

Måndag....en seg måndag. Jag är hemma från jobbet för jag har magsmärtor. Det konstiga är att jag inte kan sätta fingret på vad det är....klassisk magknip, tarmvred, katarr, kräksjuka....you name it. Jag har ingen aning.

Jag har iaf haft en riktigt rolig helg. Min lilla lilla syster fyllde 18 i lördags, så vi var där och festade med henne och min andra syster. Sen blev hon verkligen as-kalas. Jag skrattade så mycket att mina magmuskler förtvinades.
Men den bästa repliken måste nog vara: "Jag har inte gjort av en enda krona ikväll, så nu blir det mer julklappar till er"

Ikväll ska vi klä granen....jag längtar faktiskt. Precis som när man var liten. *hihi*

Kommentarer
Postat av: johanna

bara de inte är kräksjukan!Du undra vart jag jobba,ingenstans,tog inte december jobbet. Har fått 2 tider på karstorp=)alltid nått!

2008-12-08 @ 19:17:38
URL: http://cruzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0