Äckligt

Faan va äckliga grejer det finns på internet alltså. Jag sitter och mumsar på min farmors goda pepparkakor och surfar in på aftonbladets sajt och läser till min förskräckelse: "4.5 kilos hårboll i magen, flickan kan inte sluta äta sitt hår." "Mamman hade spädbarn i frysen" "Jätte tumören sitter i mitt ansikte".....BLÄ!!!! Va faan, jag äter!!!! Måste världen veta att en jävla unge inte kan sluta äta på sitt hår? Nu kan jag inte äte fler pepparkakor =(

Jag börjar få panik när det gäller julklappar till Edin. Det kommer sluta med att jag köper dan innan han åker och det bli stickade strumpor typ. Faaaan vad jag hatar att köpa julklappar till killar!!!!!

Sen måste ni ju bara se Resan till Melonia, jag laddade ned den igår och tittade... snacka om nostalgi =)


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Bali baby!!

2008-12-03 @ 21:13:31
URL: http://mamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0