Förlåt

Förlåt kära bloggläsare att jag inte skrivit på ett tag. MEN jag har hittat ett annat inresse för tillfället =) Jag spelar TV spel. (Eller va faan så hette det på 80-talet, jag spelar PS2) Spelet heter Baldurs Gate the Dark Alians och är ett fantasy spel med magi och massa coola svärd. Men nu har jag kört fast lite på en boss som är skit jobbig. Så jag tänkte man kunde blogga lite =)
Ja just det, nästa vecka är det jul och jag är dumpad. Jepp.... Edin har dratt till Norge och lämnade mig kvar.  Fast det är nog tur, jag vill ju vara med min familj =) Tråkigt bara att han åker redan idag, för nu får jag vara ensam här tills dagen innan julafton. Men jag har ju mitt spel!!!

TJEJER!!!! Vi syns på juldagen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0