Jag och mitt face

Jag har vissa rutinet som jag OMÖJLIGT kan bryta. En sak är kvällsrutinen med att sminka av mig och borsta tänderna. Det kvittar hur sent jag än kommer hem eller hur full jag är efter en riktig helkväll så måste jag sminka av mig. Även där har jag rutiner som jag inte kan bryta. Först tar jag ut 3 bommulspads. Duttar på ögonmakeup remover på den ena och ansiktsrengöring på sen andra. Sen massa ljummet vatten i fejjan och sen bomullspadsen. Efter det smetar jag in den sista bomullen med ansiktsvatten, och sen är det klart. Det tar ju sin lilla tid och är man riktigt trött/full är det bomullspads och ansiktsprodukter över hela badrummet.
Ikväll hade jag gått och lagt mig och nästan somnat när jag flyger upp ur sängen och springer in på badrummet och börjar sminka av mig. Jag känner mig smuttsig om jag inte tvättar bort det. Men huden
blir sjukt len av det =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0