Jävla stress

Faan vad jag hatar dagarna innan julafton, jag blir så fruktansvärt stressad. Jag hinner igentligen inte sitta här och skriva detta, men jag tog mig friheten. Jag jobbar imorgon också och ska ta bilen direkt efter jobbet hem till Skövde. Jag hoppas att det är lite trafik så man slipper snigelköra.

Jag är så stressad att jag gick till affären för att köpa tamponger, för det är livs viktigt nu och det slutar med att jag köpt sesamolja och potatisgratäng, men tror ni jag kom ihåg tamponger eller? Hur faan lyckas jag? Man skriver ju liksom inte  en lapp om det är det enda man ska köpa.....ååååhhhh stressen.... Jag känner på mig att jag kommer glömma av vart jag parkerat min bil imorgon bitti för jag har parkerat på andra sidan stan typ.

MÅSTE JULEN VA STRESS????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0