Tråkig TV

Återigen, faan va TV har kassa program på eftermiddagarna. På svt2 satt en snubbe i frack och klinka på en jättelik xylofon med 4 pinnar i stället för två. Kungen och drottningen satt och lyssnade. De såg ut som om de skulle somna vilken sekund som helst. Då kom jag och tänka på att det är ganska synd om kugen och drottningen, för dom får nog lyssna och se på en massa skräp hela dagarna. Jag slår vad om att ikväll när dom går och lägger sig komer knugen säga till Silvia "Den där snubben med xylofonen va riktigt jävla kass, sånt går vi inte på igen, vi skickar barnen nästa gång."
Sen är jag sjukt missnöjd med min förra bank Swedbanks kontor på St Sigfridsplan. Där är det bara otrevlig personal som fnyser och är otrevliga. Tack gode Gud för att jag bytt bank!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0