Vad är problemet?

När man slår in paket för kunder så är väl det självklaraste saken att man tar bort prislappen? Har man inte gjort det i ALLA år som julklappar har existerat??? Jag tror att redan på jesus tid tog man bort alla spår av vad sakerna kostat. För GUD förbjude om det var på rea. Men nu finns det massvis med personer som tror att man inte tar bort prislappen. Jag blir så trött på alla som frågar när jag slått in paketet: "Du har väl tagit bort prislappen" Ibland har jag lust att säga: Nej självklart inte, jag lät prislappen sitta kvar så att bebisen kan se hur snål du är som köpt saken på rea.

Kanske ska jag låta prislappen sitta kvar på allt som varit dyrt att köpa? då minsan ser dom att man inte snålat på julklappen.
Men det finns en person som aldrig tar bort prislappen.....min pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0