25 år och 1 dag

Nu är jag 25 på riktigt, och det känns som vilken jävla annan dag.... Men så är det antar jag när man blir äldre. Man märker ingen skillnad. Men jag får väl sätta mig ned och vänta på rynkorna. 25 är inte alls farligt, men tänk sen när man fyller 30, då kan vi börja snacka ålder.....ojoj

Dagen började med att Edin gjort chokladtårta till mig och kom in med den och kaffe på sängen. Sen fick jag en jätte fin klocka och en helg i Köpenhamn av honom. *tack* En timme senare är den två som står i min hall och sjunger, fattar inget, då har min söta mamma och hennes kille åkt ända från Skövde och hit på morgonen bara för att fira mig! Och vet ni vad..... jag fick en symaskin av mamma!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!!!!!!!!!!!!!!

sen tog vi en tur ut till Gunneboslott i Mölndal. Har aldrig varit där förut och konstaterade att det va ju inte så spännande....om man inte älskar växter då. Sen drog vi till vårat favorit ställe....Tois Tay...Mumsig Taimat.

När älsklingen kom hem på kvällen var det dags för husvisning ute på Tjörn. Denna gång va det inte intressant med tanke på att taket va helt rötet.... Sen åkte vi inte till stan och gick till Björns Barn på Vasa Viktoria. Det stället är lite speciellt för oss eftersom det var där vi hade våran första date. =) Maten va fantastiskt god och vinet likaså. Sen sussade jag gott.

Idag har jag slitit inne på kontoret för att måla ena väggen. Det har varit en brun fondvägg som jag har stört mig på länge, och nu har den äntligen blivit vit. Jag målar även sekretären vi köpte häromdagen, men jösses, jag får nog måla den 5 ggr tror jag....

 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

stort grattis,hoppas dagen var lyckad!kram

2008-07-19 @ 09:06:21
URL: http://cruzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0