Filmtårar

Nu har jag tittat på Sex and the City två gånger, man gråter inte lika mycket andra gången, men det är svårt att inte tok-gråta. Igår snorade jag så mycket att jag fick använda näs-spray för att kunna andas. *haha*
ALLA borde se den!
Jag är fortfarande ensam hemma och har inte gått utanför dörren idag. Jag bakar tomatbröd till älsklingen eftersom jag själv inte äter bröd längre... Men den fina brödmaskinen måste ju användas. Sen har jag suttit och målat med det fina målarsettet jag fick av Mia och Danny! Tavlan blev inte som jag hade tänkt mig....*haha* Har aldrig varit någon vidare konstnär, fast vi har två i släkten =) Men jag gillar själva tidsfördrivet, och att det blir något personligt.

Sen har jag funderat klart på något som har gått och tyngt mig väldigt länge. Jag kommer gå tillbaka till mitt gamla jobb på halvtid en stund. Jag har lite svårt att skriva här vad orsaken är som gör att jag "tvingas" göra detta. Men känner du mig lär du få höra det =)

Jag skulle verkligen behövt en riktig supar kväll idag. En Lina & Lina vinkväll hade suttit fint.... hmmm.... det måste planeras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0