Första dagen på sommarjobbet.

Idag var första dagen på mitt nya sommarjobb. Känns lite konstigt att säga sommarjobb när man är 25.... men så är det. Ska jobba några dagar på Esprit lite extra för att dryga ut kassan. Och redan på måndag ska jag få jobba ensam och stänga själv. *spännande*
Lite annorlunda att jobba med kläder, men det är mycket lättare när man inte behöver sitta inne med så mycket info om produkten.

Om  ni har kikat i min bildblogg så ser ni ett härligt foto som togs igår kväll. Då satt jag och min kusin på hennes veranda och drack rödvin och rökte aldeles för många cigg. Sen bestämde vi oss för att gå och lägga oss i tid....mmmm....det blev lite tjatter innan vi somnade också. Girlsnight helt enkelt.

Imorgon kommer mamma och co, då ska vi på Bruce!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0