Konstig film

Har precis tittat på filmen "the Happening" med Mark Walberg m.fl. Defenitivt den konstigaste film jag sett i år. Jag fattade inget, träd och gräs som släpper ut gifter som gör att människor tar livet av sig....??? Då är det bättre ätt min gamla kultfilm "morotsmassakern" släpps på  bio. Vi spelade in den när jag gick i ettan på media. Jag hade fått låna hem en stor stenålders film kamera som man stoppade i riktiga band *haha* Sen va Malin, Veronica, Kimmen och Anna huvudrollsinnehavarna. Den handlade om en man som trodde hans döda fru reinkarnierats till en morot. Vi hade köpt typ 20 kilo morötter som rekvisita. Nice. Efter halva filmer orkade vi inte mer och flummade runt i stället med kameran. det bandet ligger hemma hos mamma någonstans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0