Nedräkning

Nu börjar nedräkningen om 10 minuter är det endast en vecka kvar tills jag fyller 25. Ett magiskt tal kanske? Vad har jag då gjort på 25 år?
Jag har....
....spelat piano i 7 år
....haft ett enormt hästintresse många år
....spelat fotboll i seriens sämsta lag (varje år typ)
....tonårsrevolterat
....druckit för mycket
....druckit för lite
....rökt FÖR MYCKET
....läst på högskola för lite
....träffat de bästa vänner man kan ha
....träffat hemska människor
....lärt mig mer om mig själv
....förlovat mig
....startat mitt företag
....vunnit en bil
....köpt en bil
....oroat mig för mycket m.m.

Listan kan göras sååå lång. Men detta kanske låter klyschigt men jag trivs faktiskt med att bli äldre. För varje år som går lär jag mig mer om mig själv och jag blir mer och mer medveten om hur jag BÖR leva. Detta är oslagbart och det viktigaste jag har lärt mig är att aldrig leva med något som känns fel. Man klarar sig mycket bättre än vad man tror. Att tro på sig själv och göra det man drömt om är min lycka! Hoppas ni gör det samma.
Nu ska jag nog lägga mig och bli en dag äldre....och klokare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0