Slut på semestern

Nu har jag landat hemma igen, Efter en lång och slitsam vecka så fick vi äntligen till våran 95 års fest i lördags. Ca 100 pers kom och vi grillade, drack öl och vin och åt massa tårta. Allt blev väldigt lyckat. PolkaPix som spelade var jätte duktiga och alla dansade in på småtimmarna. De sista som gav sig gick vid 4 på morgonen. Själv va jag i säng klockan 3, eller snarare i tält =)
Det har varit ett jävla slit rent ut sagt med förberedelserna. Det var ju ganska mycket som skulle städas upp och ordnas. Vi har bl.a. rivit ett hus, kört antal mil med släp, huggt björkar, sopat, byggt 11 meter lång grill, byggt dansgolv med scen...... listan kan göras lång. Men det var värt varenda svett-tår! + att jag fått tidernas snyggaste bonna-bränna.

Idag har jag jobbat på Esprit, och vet ni vad...det är 70% nu. Massa snygga byxor som jag vill köpa. Men jag fick nöja mig med ett par skor från scorett så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0