Snart 25....

Imorgon fyller jag 25 år. Spännande... Jag ska få chokladtårta och kaffe på sängen =) Jag har fått introducera Edin till denna tradition, för det gör dom tydligen inte i Norge.
Sen ska jag få ett stort paket, så stort att han måste ha det i bilen. Tydligen skulle jag fatta direkt vad det är om den stod här inne. Men jag tror det är mer för att jag skulle försöka tjuvkika. Jag är hemsk när det gäller nyfikenhet. Jag blir 8 år igen varje år när jag fyller år. Jag älskar att ha kalas och ligga och vänta på att man hör att familjen sjunger utanför dörren =) *wee*

Vi har precis varit och köpt en sekretär också. 300:- för en rödmålad SVINTUNG sekretär. Den skall vitmålas på fredag och stå inne på kontoret. Väggen där inne skall också målas vita, och förmodligen ska jag skriva med skrivstil något högst uppe på väggen.... tror det kommer bli väldigt fint.

Nu börjar jag räkna ned.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0