Snart semester

Nu ska jag bara jobba en dag till, sen har jag nästan 2 veckors semester. Men jag ska inte ligga hemma och lata mig. Jag ska hem till pappa och hjälpa honom med allt inför festen. Och det är mycken man ska göra kan jag säga.... Jag har fått ansvaret att gör potatissalladen. Och det är ju då till 100 personer. Nice =)

Idag när jag kom hem hade älsklingen lagat jätte god pasta sallad. Färsk tomatpasta med kyckling, svamp och creamy pepper sås...*mums*

Sen är jag nu super sugen på att bo i hus. Jag vill ha en liten trädgård där jag kan plantera blommor och sola....

Kommentarer
Postat av: Lina

innan ni skaffat eget hus, så är du varmt välkommen att plantera blommor i min trädgård, för det är såå tråkigt;-)

2008-07-13 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0