Sommarvarmt

Idag har det varit ännu en svettig dag. Men äntligen har vi fått en AC i butiken. Förhoppningsvis skall det bli lite bättre temp. Jag är ensam hemma, Edin åkte till Norge idag. Så jag har några ensama dagar framför mig. Men på lördag ska vi hem till Petra, en av de tjejerna som jobba på Esprit. Det ska bli spännande =)

Igår när jag kom hem från jobbet drog vi upp till Härlanda tjärn och badade, och det är ju perfekt att ta ett dopp vid tio, vattnet är varmare än luften. Härligt!!! Detta ska vi börja ha som tradition tycker jag. För vi är lyckligt lottade att ha en badsjö 5 minuter bort med bil. Vem har det i en storstad?

Jag är lika shopingsugen som vanligt....men denna gången vill jag så gärna ha en väska. En randig väska!

 
www,bagsandfasion.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0