Vad säljer jag på dagarna?

Jag är verkligen ingen Esprit tjej, och har aldrig varit. Men jag har haft ett måtto som jag vet jag delar med Lisa, och det är att när Esprit har REA hittar man alltid fina kläder. Då borde det ju betyda att när de inte har REA hittar man också kläder. Och JA, det stämmer. Esprit har verkligen lyckats med något som jag tycker är svårt att hitta.....den rätta passformen. De gör kläder som får en att se snygg och smal ut. Allt är figursytt och ser kanske inte så upphettsande ut på galjen, men när man väl får på det blir man förvånad. Så nu ska jag försöka utnyttja att jag jobbar där och köpa lite baskläder, typ jeans och toppar. Och det kan nog behövas nu för jag har renasat ut garderobem idag =)

 
www.esprit.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0