Bloggtorka

Jag har haft lite problem med att logga in på bloggen ett par dagar, men nu funkar det!!!
Idag har jag haft inspirationsdag på stan, letat butiker och provat klänningar. Vill ju vara fin till midsommar!
Jag är så sugen nu på att göra iordning kontoret, vill ha en randig vägg i brunt, turkos och rosa.  Och inreda med en massa fina vita saker! (jag har dille på vitt)

Ikväll blir det personalmöte och sen ska jag sova... Jag har blivit så trött det senaste. Dricker förmodligen för dåligt med vatten i denna värme! Imorgon ska vi inte Avenyn, för där har dom storbilds TV med fotbolls EM!!!
Klänning från lindex
Provade denna klänning på lindex, skit snygg, men inte min stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0