Fastande mage

Vaknade, hade sovit på tok för lite. Trött och sliten, fick sånt där klädbryt. Kunde inte hitta NÅGONTING att ha på mig. Trotts att allt är nytvättat. Orkar inte ha sådana mer dagar. Inser att jag är försenad och MÅSTE hitta något att ha på mig. Så allt slutar med slitna jeans ett linne och en cardegan. Do I have to say more???
Hoppar in i bilen, det spöregnar, massa trafik och jag är försenad. Det första bästa på dagen händer när jag kommer fram. Trotts att det är mitt inne i stan så fanns det parkering precis framför ingången! Halleljua!!!
Sen kommer det andra bästa på hela dagen... UNDERBARA människor. Känns som om man hoppade rakt in i ett samtal med folk man kännt hela livet. Dessa fina tjejer jobabr på Amazing Beauty Center i Linné. www.amazingbeautycenter.com  
De gillade förståss produkterna och ville köpa =) Sen efter 2 timmar kör jag hem och mobilen lyckas ringa mig hela 9 gånger innan klockan är ett.... Fantastiskt.
Kommer hem och inser att SHIT jag har inte ätit ännu. Hmmm...kanske därför jag är så negativ. Tittar i kylen, har inget hemma, men det ligger en påse chips på bordet... nice.
Sen deppar jag lite till, och plötsligt ringer mobilen. Och det är en där söta tjejen från Laxens SPA i Ängelholm. Hon vill beställa!.... Min dag är gjort, tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0