Härliga Torekov

Nyss hemkommen efter ett besök i både Ängelholm och Torekov. Torekov är fantastiskt vackert nu på sommaren. Besökte en trevlig dam som har butiken Ljus Och Lykta mitt på gågatan i Torekov.( www.ljusochlykta.com ) En av de mysigaste butiker jag har varit inne i. Högst 20 kvm fullt med pynt!!! Jag var ju bara tvungen att shopa lite. Blev en fin parfymflaska från miljögården och ett sött hjärta att hänga i fönstret.

Fick även en rundtur på Hotell Torekov som är nybyggt för i år. Lyxigare är nog svårt att hitta på västkusten.... www.torekovhotell.se  Nu börjar det fina vädret titta fram här i Götet! Och jag hoppas på att kunna få använda min solkräm jag köpte 2 dagar innan det dåliga vädret dök upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0