Körkort i Kollegs paketet eller?

Ibland har man dagar med nitar, idag var en sådan. Hade två kundbesök, men inget gav något. Just för tillfället iaf. Men så är det ju med detta jobb, man vet aldrig vad som händer.
Men nästa vecka är en ny vecka med nya kunbesök. Några riktiga tungviktare dessutom!

Ibland har jag funderat på hur folk fick körkort?!? Idag när jag skulle köra ut från min snygga fickparkering tittade jag mig omkring och såg inga bilar, börjar köra ut när jag plötsligt hör "TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT" Då kommer det en lite skitbil från ingenstanns i full karriär rakt mot mig. Då undrar jag.... Om han nu ser att jag är påväg att köra ut kanske han bör sakta ned liiiite iaf. Och om han inte inser att han kommer DÖ vid en krock med sin lilla toyota Igo v.s min gigantiska Ford Mondeo....så kör på mig då för helvete!

Imorgon kommer mamma och hälsar på. Jag borde kanske göra en rabarberpaj? Jag har ju typ 10 kg rabarber i kyl och frys. Sen kommer ju Edins vänner på kvällen, och vi ska ut och äta på Herford Beastowe, och jösses.....sen är det midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0