Sitter inne när jag borde vara ute

Dagarna flyger iväg, även om man inte gör nått. (känns det som) Jag ahr nu suttit här i mitt lilla kontor och ringt till kunder i nästan 2 timmar. Jag har gjort faktureringar och hunnit boka 2 möten. Så i princip så är hela min dag räddad, men ändå känns det som om jag gjort för lite... Visst blir det att man springer mellan samtalen och plåckar lite disk, viker lite kläder m.m. Men ändå känns det som om jag ahr världens mest lättbetalda jobb... *gött*

Så är det ju en tråkig aspekt i det hela.... Vädret. Jag vill ju så gärna vara ute nu när solen skiner. Men ICKE, måste sitta inne framför datorn. =( Men ikväll tar jag igen det, ska åka ut till min kusin och mysa lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0