Ska det vara så svårt?

Jag fyller snart 25, och önskar mig bara EN enda sak av min familj. Och det är en symaskin. Ja, jag vet att det låter fjantigt, men ni känner ju mig. Jag gillar att pyssla och när jag får mina infall saknar jag verkligen en symaskin. Tyvärr kommer jag inte få detta då ALLA tycker att det inte är en present värdig en 25 åring, snarare en 80 åring. Och även om jag har sagt att JAG VILL INTE HA NÅGOT ANNAT, så lyssnar dom inte. Inte ens om jag säger att jag kommer slänga alla andra presenter om jag inte får en symaskin lyssnar dom. Jag HATAR när folk inte fattar. Känns som om man är 8 år och var så arg på mamma och pappa för dom vägrade köpa en ponny till mig. Jag kunde verkligen inte förstå varför de vägrade *haha*
Mitt bästa kort är pappa, han har som tradition att köpa hushållsmaskiner till mig. Jag hoppas han förstår. Annars får jag väl köpa skiten själv!!!

Kommentarer
Postat av: leca

jag vill också ha en symaskin när jag fyller 25. det står högst på min önskelista. du å jag=syjunta i höst=sant

2008-06-27 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0