Utmaning

Blev utmanad av Johanna. www.cruzan.blogg.se


För 5 år sen: Då var jag 20 år och hade precis flyttat hem från London. Jag hängde med Malin typ 24 tim om dagen och fick mitt första fasta jobb på Babyproffsen i Skövde. Det festades en hel del och jag var tok kär nästan varje vecka. Jag skaffade min första egna lägenhet och stortrivdes. Där blev det en hel del fester, bl.a. kurragömma på 35kvm. *haha*

För 3 år sen: Var det lite kaotiskt i mitt liv. Jag träffade en kille från GBG som jag flyttade ner till. Bröt upp från Malin vilket inte var lätt. (men framför allt inte meningen) Jag pluggade på distans och fick ett hemskt liv. Tristess, osäkerhet, skräck och många tårar kan man sammanfatta mitt liv för 3 år sedan. Folk slutade umgås med mig, inklusive min familj sedan jag flyttat ihop med GBGkillen. Ingen gillade honom och det fick jag sota för.

För 1 år sen: Började jag umgås med min kusin igen och har gjort det sedan dess vilket är jätte kul. Har saknat hennes sällskap. =) Hade lägenhet i Mölndal med en granne from hell. Edin säger upp sig från sitt jobb i Danmark och bestämmer sig att flytta till Sverige (igen) *jippi* Jag jobbar på Babyhörnan och har lite långtråkigt där.

För 3 månader sen: Sa jag upp mig från mitt jobb och startade min egen firma: Bellina Agentur.

Idag: Reser runt i Sverige och säljer smycken och hudvårdsprodukter. Har ätit en ugnsbakad torsk som jag och edin fiskade upp igår.

Om 1 år: Har mitt företag bättre förutsättningar, jag slipper resa lika mycket och jag är fortfarande lika kär i min edin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0