Amy amy!!!

Jag måste säga att jag va faan först med att ha börjat lyssna på något, redan för 2 år sedan lyssnade jag på Amy Winehouse. Hade inte så stor kåll på vad jag lyssnade på, men jag gillade hennes röst. Sen kom hennes album ut och jag har fortfarande inte tröttnat på det. Hon är bara så BRA! Har sett en den live konserter också på DVD och hon håller rösten riktigt bra. MEN jag blir så jävla trött på människans beteende. Måste man knarka bara för man är världsartist? Måste man se för jävlig ut och göra barnsliga saker? Så jag ahr bestämt mig.... Jag tycker inte längre om henne, för jag inser att en spelning i Sverige lär väl ALDRIG hända så länge hon ser ut som hon gör.....


Hur snygg är hon inte här????? Taget för ca 3 år sedan


Nu har hon tydligen blonderat sig med

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är tragiskt hur hon har gått ner sig... =(

2008-05-17 @ 12:55:31
URL: http://ond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0