Dag 1, Malin blir tant

I torsdags studade jag "nästan" upp ur sängen, Malin skulle ju komma snart!!! Jag hade varit på fest kvällen innan och var trotts allt nöjd med att jag inte var bakis =)
Sen mötte jag alla tjejerna på stan, Malin, Michaela och Tulii (ursäkta jag har ingen aning om hur namnet stavas =)
och det blev en frukost på SoHo.
Och ni kan ju tänka er vart vi drog sen....... LISEBERG!!!!!! Jävlar va kul, startar med bergbanan som uppvärmning och sen va det bara att köra på.... Med ett visst avbrott för öl intag givetvis.

   



Som tur va tog vi Colorado och Flumride sist, för jag blev lite blöt =)
På kvällen hade vi bokat bord på RumpanBar. Och det är faktiskt första gången som jag blir besviken på maten där. Köttet smakade segråtta typ.
Ölen va god, men vi va tvugna att dra vidare. Valand blev det och en massa fuldans. Michaela visade hur den trasiga vattenspridaren skulle dansas och jag drog som vanligt en runningman och bensträckaren =)

 

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

2008-05-31 @ 10:42:23
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Mia

Ohhh önskar jag kunde varit med!!! Vad roligt ni verkar haft det =) Kram

2008-05-31 @ 13:03:58
URL: http://ond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0