Dag 2, Malin åker hem

Jag fixade frukost till alla tjejer och det blev en promenad upp till Lejonet & Björnen på förmiddagen. Jag har nog blivit beroende av den glassen!!!
Senare på dan åkte vi ut till Lina och grillade. Och jösses vilken god mat hon hade gjort. Pastasallad, grönsallade med getost och supergod kyckling! Men efterätten satt helt underbart i magen, hallon pannakotta!!!! Jag och Edin blev kvar hos Lina och jag började dricka....igen. 3 dagar i rad....nu får jag skärpa mig. Inget mer idag iaf!

 


Vi fick oss några skratt igår också, Hannah och Hilma briljerade med kommentarer.... Hilma 2 år sätter näven i bordet och tittar på Edin och säger: "Dumheter!!!!" Lina frågar vem då? "Hon, Edit" och pekar på Edin!!! hahahaha....jag trodde jag skulle gå av på mitten!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

f-n ja e lite trött idag....
vilka kommentarer ungarna slängde ur sig igår...haha.
trevligt att ni va här!

2008-05-31 @ 20:57:51
URL: http://anil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0