Katten Sotis har fått ett hem

Idag var en stor dag för katten Sotis (som från början hette Svarte Prinsen) Han fick komma hem till min farmor där han ska bo. Farmor blev jätte glad! Hon har kännt sig lite ensam sedan vovven dog i januari. Så vi tänkte att hon behövde lite sällskap. Katten hann att riva upp hela bröstkorgen på mig, så jag ser ut som en självdestruktiv tjej med skärsår. Snyggt.

Jag är i Skövde för den som missat det, och ikväll ska jag gå ut med Karin. Hon bor ju i götet men nu när alla gamla vänner har flyttat från Skövde får man festa med de vanliga vännerna =) Det ska bli jätte skoj, och jag hoppas jag fåt träffa välbekanta ansikten ikväll.

Jag har varit i Skara idag också och sålt lite Body Farm. Och jag har konstaterat att Skara inte är så hemskt. Ganska mysigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fika Fika Fika Fika Fika Fika

2008-05-03 @ 02:10:40
URL: http://ond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0