Konstiga drömmar

I natt har jag verkligen drömt allt möjligt. Jag drömde att jag puttats tillbaka 2 år i tiden, och jag var arg arg arg hela dagarna. Men jag viste inte vart jag skulle rikta min ilska. Jag var aldeles ensam och ingen som lyssnade på mig. HAN stod där helt plötsligt och skrattade åt mig. Han skrattade och sa "sluta va så tramsig Lina, du vet att jag inte gjort något jag inte får göra"

Sen vaknade jag, och tur va väl det. Helt kallsvettig, precis som i en riktig mardröm.
Jag kan inte förstå att jag så här lång tid efteråt fortfarande kan bli arg på allt han sagt, allt han gjort mot mig. Men det som gör mest ont är att han aldrig skulle erkänna att han varit otrogen eller gjort något fel. Där sitter tån i kläm. Hade jag bara fått svart på vitt så skulle jag sopa bort alla hemska minnen på 3 sekunder.
För vet ni vad... en sån människa som gör att man får ont i magen och tvivlar på sig själv, det är ingen människa som är värd att spendera varken tid eller tankar på....usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0