Pest eller kolera

Idag skulle jag slöa lite i soffan, satte på TV:n och detta hade jag att välja på: Våra bästa år, Skilda Världar eller ordjakten...... Jag HATAR TV vid 10-11 på morgonen.
Jag kommer ihåg att jag sneglade lite på Våra bästa år för ett par veckor sedan och då va dom på en kyrkogård, idag när jag såg så va dom fortfarande kvar...... Hallå????
Sen ska vi inte prata om Skilda Världar, urk va dåligt. Det enda som är lite kul är att se Matti Berenett, för jag vet att han satte på en av mina klasskompisar i gymnasiet.
Och ordjakten är ju bara bra när programledaren spyr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja en nilas med morsans runda kinder,hihi!!
ah men lr hur,tv på dagarna suger,jag vet som typ bor framför den i amningstunderna,!!!

2008-05-08 @ 21:11:43
URL: http://www.cruzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0