Upprörd och jävligt bakis!!!!

Jaha....det är tacken... Jävla skit tävling är vad det är, Eurovision.
Jag har verkligen blivit en brud som har kåll på schlager, och det är nästan så jag skäms, för det är inte tufft eller coolt att tycka om en tävling i musik. MEN jag blir så sur!!! Vi hade ju allt!!! En bra låt, snygga kläder, nästan en helt bortbantad Pirelli, glitter och höga toner. WTF!!!!!!!
Så, nu har jag bestämt mig för att tills nästa melodifestival så skriver jag en låt. Det ska inte va disco, inte rock, utan en riktig plojj grej, sen ska jag försöka få Gynter att sjunga den. Så det så!

Inte nog med att jag är sur och upprörd, jag är sjukt bakis idag också, eller så är jag fortfarande full. För vi kom hem halv 5 i natt efter att ha rockat loss på en 30 års fest ute i Onsala. My God säger jag bara, spritlukten försvinner inte från näsan.Det är nästan så man vill borsta med tandkrem uppe i näsan.
Och Lina....hur mår du idag? Vi sms:ade ju med varandra i natt, du stackare som måste åka tåg hem. Jag fick i allafall sova i en taxi =)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag har faktiskt mått bättre än jag trodde!
men du va ju sugen på utgång vid halv fem tiden:-)

2008-05-25 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0