Dagen efter

Förra inlägget bekräftar vad jag ahr råkat ut för idag....en lätt irriterande huvudvärk. Tur att jag är ledig. Men jag får skylla mig själv. Den här helgen har jag sett fram emot länge. Både jag och Edin är lediga i tre dagar och vi ska försöka ta det lugnt, men ändå göra saker tillsammans. Idag ska vi nog gå ut och äta....det va länge sedan (Jag räknar inte med Halta Lottas söndags special för 99:-) och imorgon ska jag få frossa i julpynt i butiken Grinden i Spekeröd!!!!!

Jag va nog för onykter igår att skriva vad jag vann på bowlingen....Bio biljetter, och jag har funderat på vad jag ska se. Madagarskar II kommer ju snart på Bio, men det känns som om jag är lite gammal för det. Kanske jag kan låna någons barn och ta med mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0